Overview
- Updated On:
- 25 sierpnia, 2025
- 5 044 m2
Description
Syndyk masy upadłości Grand Royal sp. z o.o. w upadłości z/s w Poznaniu, na podstawie uchwały Rady Wierzycieli Upadłego z dnia 21 maja 2025 r., w sprawie XI GUp 751/21, sprzeda z wolnej ręki przedsiębiorstwo Upadłego, tj.:
Grand Royal sp. z o.o. w upadłości, wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000223265.
W skład przedsiębiorstwa Upadłego wchodzą:
a) nieruchomości położone w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 358A, zabudowane budynkiem hotelowym (Grand Royal Hotel 4* w Poznaniu) wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dla których prowadzone są księgi wieczyste pod numerami: PO1P/00012921/3, PO1P/00047778/9, PO1P/00189603/9, PO1P/00010717/6;
b) ruchomości – środki transportu, urządzenia i maszyny, w tym majątek niskocenny, wymienione w operacie szacunkowym,
c) wierzytelności.
Grand Royal Hotel 4* znajduje się w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 358A, 2 minuty jazdy od autostrady A2 oraz 5,5 km od Międzynarodowych Targów Poznańskich. Powierzchnia użytkowa obiektu wynosi 5 044,74 m2.
Hotelowa część budynku obejmuje 66 pokoi, w tym 61 pokoi typu Classic oraz 5 apartamentów.
Na parterze usytuowano recepcję, restaurację dla 50 osób, Ogród Zimowy dla 100 osób, salę restauracyjną dla 80 osób oraz Lounge Bar dla 40 osób. Hotel wyposażony jest także w 4 sale konferencyjne.
Syndyk sprzedaje przedsiębiorstwo jako całość, za wyjątkiem środków pieniężnych zgromadzonych w kasie i na rachunkach bankowych.
Upadły jest stroną umowy dzierżawy hotelu, która przynosi comiesięczne zyski.
Przedsiębiorstwo zostanie sprzedane za cenę najkorzystniejszą z zaoferowanych, nie niższą jednak niż 15.900.000,00 zł.
Warunkiem przystąpienia do konkursu jest spełnienie wymagań określonych w regulaminie sprzedaży, w tym wpłata wadium w wysokości 2.000.000,00 zł na rachunek bankowy masy upadłości prowadzony przez Santander Bank Polska S.A. pod numerem 96 1090 2590 0000 0001 3063 0594, w terminie do dnia 26 września 2025 r. Tytuł przelewu powinien brzmieć: „WADIUM, sygn. akt. XI GUp 751/21” oraz zawierać oznaczenie Oferenta. Potwierdzenie wniesienia wadium stanowi załącznik do składanej oferty. Potwierdzenie musi wskazywać na fakt zaksięgowania transakcji na rachunku bankowym.
Oferty zakupu sporządzone w języku polskim należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 26 września 2025 r. do godziny 15:00 w Kancelarii Syndyka Macieja Króla, ul. Kramarska 13/2, 61-765 Poznań z dopiskiem „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE na sprzedaż przedsiębiorstwa, sygnatura akt XI GUp 751/21”. Ofertę można również wysłać drogą pocztową na powyższy adres. Za złożoną w terminie ofertę przesłaną drogą pocztową uważa się taką, która zostanie doręczona do Kancelarii Syndyka do dnia 26 września 2025 r. do godziny 15:00.
W przypadku, gdy w wyznaczonym terminie złożono więcej niż jedną ważną ofertę o cenie równej co najmniej cenie minimalnej, Syndyk przeprowadza aukcję pomiędzy oferentami, którzy je zaoferowali.
W przypadku uchylenia się bez usprawiedliwionej przyczyny od zawarcia umowy sprzedaży, Syndyk może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium przepada na rzecz masy upadłości.
Syndyk zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, unieważnienia całego konkursu ofert bez podania przyczyn, zamknięcia konkursu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
W ciągu 3 dni od upływu terminu do składania ofert, nastąpi otwarcie kopert zawierających oferty i sporządzenie protokołu z ich otwarcia. Oglądanie składników przedsiębiorstwa jest możliwe po uzgodnieniu terminu z Syndykiem.
Regulamin konkursu wyłożony jest do wglądu w Kancelarii Syndyka, ul. Kramarska 13/2, 61-765 Poznań.
Wszelkie informacje dotyczące konkursu, można uzyskać:
a) osobiście w Kancelarii Syndyka w Poznaniu przy ul. Kramarskiej 13/2,
b) telefonicznie pod numerem 794 97 57 97,
c) drogą poczty elektronicznej pod adresem: syndyk@gorski-krol.pl